Okej idag görs det ett undantag med skrivandet på bloggen!
 
Ja som ni vet så har jag mått otroligt bra att ha varit borta från bloggen ett tag och det kommer jag absolut att fortsätta med så när jag skriver igen det återstår ju och se men ja idag tänkte jag iaf skriva om filmen som jag och familjen var och kollade på...
 
Och filmen som vi kollade på var så mycket som FAST AND FURIOUS 7
Utav alla filmer som dom har gjort var nog denna den bästa då det fanns humor, mer action, mer fart och en massa mer. Ja man kan skriva hur mycket som helt om just denna film men jag tänker ta och skriva lite om vad just denna film handlar om: Vi kan ju börja med att säga om man såg den 6:e filmen så såg man ju att den handlade mycket om en person som hette Shaw. Och i just denna film så vill brorn till Shaw hämnas på just Dom och resten utav gänget och ja det är inte så himla lätt som han kanske hade tänkt men för de ger han verkligen inte upp. Han vill hämnas på sin bror in i det sista och till en början kanske man tänker han kommer lyckas men ja om man känner Dom och resten utav gänget så vet man verkligen att det ALDRIG kommer hända.
 
Men det bästa utav hela filmen är det sista i slutet där de ger filmen till Paul i hans minne och det fick mig nästan att grina utav glädje, ja det var så himla fint som minne för just en person som Paul. Så om ni verkligen vill se denna film kan jag absolut rekommendera den för er alla som följt filmerna under flera års tid, den här filmen ska jag absolut se en gång till vem vet kanske 100 ggr till JA SÅ PASS BRA VAR DEN!..
 
Så jag säger som personerna i filmen, R.I.P PAUL WALKER!!
 
Så tills jag har orken att skriva ännu en gång.
säger jag.
 
Xoxox Jessie

Kommentera

Publiceras ej