Halloj everybody..
 
So here i'm again and i'm going to tell you about...... Ja det finns inte så mycket att säga, ni vet redan hur bra jag trivs med att inte uppdatera bloggen hur mkt som helst..
 
Men jag tänkte säga i alla fall att jag verkligen har njutit utav de månaderna jag har fått jobba på förskolan man jobbade på tidigare innan de skaffade nya lärare lite tokigt om ni frågar mig, men ja det blir att sluta den 30/6 och sen får man se vad man ska hitta på när man inte ska gå upp för att jobba..
 
Dock ger jag inte upp, letar efter jobb osv och en vacker dag kommer det hända även om man inte får de svaren man vill ha men ja än ger jag ej upp... Flytta hemifrån ska man göra en dag när det blir har jag inte någon aning om men det ska hända och senare efter några år blir det att skaffa sig en egen familj ^^.
Men i alla fall så har jag haft det underbart när man inte behövt skriva inlägg hela tiden, nu har man planerat inför Spanien som kommer hända om ca 3-4 veckor så skönt det kommer bli dock är man den ända tjejen men what ever som en arbetsledare brukar säga heheh..
 
Nu på torsdag så ska man till läkaren för att se vad de har kommit fram till ifall det blir en operation eller inte. Hoppas på det bästa i alla fall men ja det är ju dom som bestämmer och inte jag men ja vi får se vad som kommer hända...
 
Ni måste bara lyssna på AOA's nya låt HEART ATTACK 
Jag älskar verkligen den... Hoppas ni gör detsamma =)..
 
Nog med skrivande nu ska man snart lägga sig så jag säger GOD NATT!!!!

Kommentera

Publiceras ej