Hola Bloggen!
 
Ja idag var det en stor dag för mig det var då man fick åka på en intervju vilket jag hoppas gick bra men ja som ni vet så har inte jag den bästa turen med att få mig ett jobb så jag hoppas att man har lite utav turen på sin sida just vid detta tillfälle, jag tyckte intervjun gick bra i sig men ja med min tur så vet man aldrig vad som kan hända. Men det vore ju ganska bra om jag kunde få en liten extra inkomst då man kan behöva det tills man tar den stora chansen att plugga vidare vilket jag verkligen måste bestämma mig för nu eller ej.
 
Nu har det ju gått så lång tid att få sig ett jobb så nu borde jag nog ta tag i mitt liv med att skaffa mig ett arbete som jag verkligen kan tänka mig att jobba med. Jag trivs med att arbeta i matvarubutik och jobba med barn då jag älskar att ha en massa spring omkring mig osv, men för att jag ska kunna jobba inom just barn området så måste jag ta och göra högskoleprovet för att se om jag kan komma in på lärarutbildningen så jag kan få jobba med en utav dom områden jag trivs med.
När det gäller matte delen på högskoleprovet så har jag tur att man har pojkvännen som kanske kan hjälpa mig med just den delen om jag måste plugga in det för att klara just det provet. Jag kan ju säga att jag är otroligt livrädd för att sitta där med ett prov framför näsan och inse att man kanske inte kommer klara det för att man inte kan svaren som ska ges, men jag måste ta och plugga hårt då m.m..
 
Men imorgon så måste man ner till Vårdcentralen för att nu på kvällen fick se att man hade en blodfylld blåsa på insidan utav kinden. Så runt 10 tiden imorgon måste man gå ner för att kolla vad man har där, jag hoppas dom kan hjälpa mig imorgon först trodde jag att någonting fastklistrat som man brukar få utav mat men nopp inte denna gång.
 
Nog med skrivandet, borde nog lägga mig snart då man har lite ont i huvudet och kroppen =/.
 
Men om vi ska ta vinnarna i tävlingarna istället.
Så här kommer dom lyckliga vinnarna i tävlingarna.
 
DAGENS HOTTIE
vart vinnaren:
TANJA REICHERT känd från serien RELIC HUNTER (USA)
Grattis till dig.
 
Så vem blev vinnaren i
DAGENS LÅT/VIDEO
jo, vinnaren blev:
IAN CHEN med videon NOBODY AND PRINCESS
Grattis till dig.
 
Så det var allt från mig idag.
Så tills nästa gång.
Puss och Kram
xoxox Jessie

Kommentera

Publiceras ej