Okej nu ska jag försöka skriva ett inlägg men VAD ska man skriva om tycker ni då? 
 
Jo, jag kan ju berätta för er att min mamma har nu skrivit ut bilder från hennes jobb som jag ska försöka teckna av det ska vara lite presenter till min pappa från lillebror och till min storebror från min lillebror. Jag har länge velat rita en sak som är just från min ena bror och nu kan jag göra det, har haft lite problem med att veta vad man ska göra i present till vem och vad. Nu blir det att fråga mamma ifall hon kan skriva ut ännu en bild men denna gång blir det en på min äldre bror då han frågat mig ifall jag kan rita en utav honom så varför inte göra det sen när man väl kan och har tid.
 
Idag kom hon hem med lite bilder så nu blir det att sitta med en penna och papper och se vad man får ut utav det man sitter och ritar även om man har bilder på ett annat papper.
Så nu borde man kanske börja med att bestämma sig med vilken bild man ska börja med! Lite svårt att välja hehe men ja någon bild ska jag i alla fall börja med men vilken bild det blir får ni nog vänta och se ^^. Hihi det är också spännande för mig vilken bild det blir.
 
Nu blir det nog med skrivande för idag.
 
Men nu tycker jag vi tar vinnarna i tävlingarna istället.
Så här kommer dom lyckliga vinnarna i tävlingarna.
 
SÅ HÄR KOMMER DOM LYCKLIGA VINNARNA I TÄVLINGARNA.
Så vinnarna blev så mycket som i:
 
DAGENS HOTTIE
vart vinnaren:
CHRISTINE LAKIN känd från serien STEP BY STEP (USA)
Grattis till dig.
 
Så vem vart vinnaren i
DAGENS LÅT/VIDEO
jo, vinnaren blev:
BB. BOYS ft G.NA med videon WE WILL BE OKEY
Grattis till er.
 
Så det var allt från mig idag.
Så tills nästa gång.
Puss och Kram
xoxox Jessie

Kommentera

Publiceras ej