God förmiddag alla glada.
 
Jaha då var det ännu en ny dag med solen som tittar fram men inte kommer den vara framme imorgon.. Nej det är ju lovat snö och rusk USCH säger jag bara allt jag vill ha är lite sol och värme istället för att behöva gå i vinterjacka och frysa benen av mig vilket jag så klart kommer behöva göra nu om det ska komma mer snö och kyla, usch jag ryser bara utav att tänka på det. 
 
Denna kyla kommer ju in i landet bara för att våren är över 1½ månad tidig DÄRFÖR måste så klart kyla och snö komma och förstöra det, blir lite arg på det men ja vi får väl hoppas på att kylan håller i sig tror inte att någon i landet vill ha vinter igen och en utav de personerna är ju jag... Jag klarar verkligen inte av kyla det är så kallt så att kinderna och näsan gör ont.
 
Så resan till Spaninen skulle verkligen inte sitta fel nu när snön kommer tillbaka men nej jag måste vänta till Juli för att åka på resan tillsammans med pojkvännen och några utav hans kompisar. Ja jag kommer ju vara den ända tjejen på resan heheh undrar hur det kommer gå ^^ Det kommer iaf bli roligt att komma bort från Sverige och lämna allt skit bakom än som man har fått stått ut med, det kommer bli så roligt längtar redan men inte för mycket heheh ^^.
 
Nej nu ska jag fixa lite saker innan man ska flytta in datorn i vardagsrummet så man kan träna då det inte funkar i mitt rum =(, ska bli skönt med lite träning nu när man mår lite krassligt i kroppen heheh ja men jag har en massa träningsvärk så nu är det ju bara att fortsätta med träningen och inte låta den rinna ner i sanden som jag har gjort med vissa andra...
 
Men tills nästa gång.
Puss och Kram
xoxox Jessie

Kommentera

Publiceras ej