First off all......... 
 
Att få höra/läsa att man är en mobbare är någonting jag verkligen INTE ÄR. Visst jag kanske inte är den bästa människan i världen men jag är absolut ingen mobbare när man själv blivit mobbad så vill jag verkligen inte att någon annan människa ska bli behandlad som jag själv blev. 
 
Orka med detta att bli kallad för saker jag absolut inte är....................
Men en mobbare är jag INTE!!!!!!!!! Gillar man inte att läsa min blogg så SLUTA MED DET DÅ!!!!!
INGEN MÄNNISKA HÄR PÅ DENNA PLANET ÄR INGEN STJÄRNA, OCH INGEN ÄR HELT PERFEKT. MEN ATT BLI KALLAD MOBBARE ÄR EN SAK JAG INTE TÅL.....
 
Så till personen du vet vem du är skriver jag detta: Att då du inte kan namnge vem du är och stå för det du skriver så tvivlar jag starkt på att du känner mig, utan bara dömmer mig för vad du själv anser att jag gör/är.
Så istället för att gömma dig bakom anonyma kommertarer så var då ''bättre'' och visa dig istället...
 

Kommentera

Publiceras ej