What is up!
 
Jaha då har man varit lite off igen då vilket jag som vanligt ber om ursäkt för det. Igår hade man inte speciell ork att göra någonting efter att man kom hem från jobbet, jag var ganska trött igår även om jag sov gott under natten så var jag ändå lika trött när man vaknade men ja det gjorde ingenting för senare skulle jag till jobbet vilket skulle göra mig mer tröttare till kvällen vilket jag verkligen blev.
 
Så det var väldigt skönt att lägga sig tidigare än tolv på natten som man annars brukat göra när man inte är trött, men ja igår var jag super trött efter en arbetsdag som man hade igår. Så att lägga sig runt 22:30-23 tiden var väldigt skönt fick mig en god nattssömn vilket är bra så undrar om man ska lägga sig tidigare idag då man har ett viktigt möte att gå till så om man ska orka med de mötet så kommer man verkligen behöva sitt humör och då måste jag verkligen vara utvilad osv, man vill ju så gärna göra gott ifrån sig så det gäller verkligen att hålla sig på topp så det blir bra..
 
Ja imorgon är det en spännande dag för mig så det kommer verkligen att vara i gång hela tiden så jag undrar om man kanske ska ställa klockan på lite tidigare än man hade det idag, måste ta tåget som går vid 10:28-10:29 imorgon så man hinner hitta dit man ska. Men innan man åker dit så måste man ju upp för att träna eller sättare sagt JAG SKA TRÄNA så man känner sig något lunda duktig hihi ^^
 
Men idag så har man i alla fall varit duktig och är otroligt utmattad i hela kroppen för att man har kört träningsprogrammet och jag hoppas att man börjar se ett resultat så snart som möjligt, vill gärna ha ett resultat innan man ska till Spanien på semester ja det vore i alla fall en dröm ^^. Så imorgon blir det upp tidigt så man kan träna lite grann innan man ska iväg till tåget och njuta lite grann utav solen OM den tittar fram en stund.
 
Och på fredag ska jag åka till lillens skola för att hämta honom, skulle ha hämtat honom igår men jag fick så himla ont i magen på jobbet så jag fick skicka ett mess till mamma och säga att man inte kunde hämta honom.
Så jag får hämta honom på fredag istället vilket gör att man kommer åka med tåget som går runt 12:30 då han tydligen slutar vid 13:10 så en liten promenad skadar inte när man går från tåget och om den där himla snön kan hålla sig borta (de har lovat snö, enligt aftonbladet i alla fall). Så om det finns en aning tur på denna jord så kommer det verkligen inte komma någon snö över huvudtaget speciellt nu när solen och lite utav värmen har kommit hit.
 
Nog med skrivandet nu tycker jag vi tar gårdagens vinnare och dagens vinnare i tävlingarna istället.
 
SÅ HÄR KOMMER DOM LYCKLIGA VINNARNA I TÄVLINGARNA.
Så vinnarna blev så mycket som i:
 
16/3
DAGENS HOTTIE
vart så mycket som:
TIA CARRERE känd från serien RELIC HUNTER (USA)
Grattis till dig..
 
Så vem vart vinnaren i
DAGENS LÅT/VIDEO
jo, vinnaren blev:
CARLY RAE JEPSEN med videon I REALLY LIKE YOU
Grattis till dig.
 
Så vilka blev DAGENS vinnare då?
Jo, vinnaren blev:
DAGENS HOTTIE
blev:
LINDY BOOTH även känd från serien RELIC HUNTER (USA)
Grattis till dig.
 
Så vem vart vinnaren i
DAGENS LÅT/VIDEO
jo, vinnaren blev:
AVRIL LAVIGNE med videon GIVE YOU WHAT YOU LIKE
Grattis till dig.
 
Så det var allt från mig idag.
Så tills nästa gång.
Puss och Kram
xoxox Jessie

Kommentera

Publiceras ej