Jag kommer från och med nu skriva när jag känner att jag har någonting att skriva om och kanske lägga upp en bra låt eller två..
 
Men jag tänkte i alla fall skriva om vilken låt som spelas mycket i min iPod och även i högtalarna på min dator, men kan ni gissa vilken det är??? Jo det är så mycket som:
 
SEE YOU AGAIN med WIZ KHALIFA ft CHARLIE PUTH
När jag hörde denna låt i slutet utav filmen blev jag helt förälskad i låten eftersom det var en otroligt stark sång som visar hur mycket Paul Walker betytt för oss alla under de åren han var aktiv som skådis. Än idag tror jag han kommer vara den mest saknade skådisen inom film genern, därför vill jag tacka Paul för sitt otroliga arbete han gjort genom åren innan hans tragiska bortgång i en bilolycka..
 
Så vad jag tycker ni ska göra är att absolut kolla på filmen och verkligen lyssna på sången och sedan tänka på vad den betyder för just er.
 
Så tills jag skriver igen säger jag så här:
 
Puss och Kram
xoxox Jessie

Kommentera

Publiceras ej