What is up everyone!
 
Jaha då ska jag skriva mig ett inlägg här igen då, och denna gång ska jag skriva om min lilla resa som man ska göra om en vecka =D..
 
Det är då jag kommer sitta på planet till Spanien men pojkvännen och hans kompisar.. Ja ni läste rätt det är bara killar som kommer åka förutom mig själv, det ska bli intressant och se vad som kommer hända när man är där nere.. Vet att jag i alla fall åker ner dit för att bygga på min fina färg som jag har påbörjat när solen har varit framme förra veckan, denna vecka ska det bara regna och vara tråkigt väder önskar jag kunde få lite mer sol innan man ska åka iväg till Spanien.
 
Men även om regnet kommer att ösa ner hela dagarna så kommer jag snart få vara i närheten utav pojkvännen som jag saknar så himla mycket önskar jag kunde få se han betydligt mer men ja inget körkort än har jag men det kommer snart en intensiv kurs är det som ska tas om jag hittar en billig har inte lagt undan så mkt ännu. Dock kommer jag ihåg att bror min lovat att han ska hjälpa till med lite pengar till körkortet så jag får hoppas han fortfarande kommer ihåg det hihi...
 
Undrar om jag ska ta och börja packa min resväska imorgon det kan ju vara bra att påbörja det innan det blir så himla sent så man måste stressa och det vill jag ju inte för det skulle inte förvåna mig om jag skulle glömma någonting om man måste stressa men ja imorgon blir det nog dags..
 
Nu blir det läggdags för mig så jag säger så här..
 
Ha det så bra!!

Kommentera

Publiceras ej